Πέμπτη 12 Ιουλίου 2007

αναδασωση

Η ΑΝΑΔΑΣΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΝΗΘΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ.
ΝΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ?

1 σχόλιο:

Rosie είπε...

H E L L O! Anagkaia i anadaswsi. I parnitha einai o pnevmonas tis athina kai i zimia pou egine prepei na apokatastathei.